Saturday, March 10, 2012

mira busuk,,

bismillahirahmanirahim. . . . .
memang saje nak bg aku keje kan
huhuhu
sebab takde bloG, update blog org pun jd la..
first and foremost,
hehehehe, terima kasih la banyak2 sebab bg peluang kat aku menulis kat cni, hehe
tak tau nak tulis ape, sebab kepakaran aku adalah dalam skop membebel, bukan menulis,
hehehe
nak tulis ape ni?huhuhuhu
ok la, seronok blaja ngan korang satu umah,
takdela rase cam stress sangat kan..
zimah, mira, norma, munirah,,
thanx ea korang banyak tolong aku sepanjang aku kat sni
boley kate la yang sememangnye aku tak rajin dalam membaca, tp kebanyakan yang ada kat otak aku ni adalah daripada ape yang korang cerita, yang korang tunjuk dan yang korang ajar.
aku akan sentiasa merindui saat2 ini.
tp perpisahan sememangnye akan terjadi kan.huhu
rase cam nak nangis lak.
betullah ada pepatah,
kite takkan sedar kehadiran dan kepentingan seseorang itu, sehingga orang tu pergi dr sisi kite.
insyaAllah aku akan sedaya upaya menghargai setiap detik yang ada ni.


pergh.. mcm ayat orang bercinta lak kan,hehe
yesterday was a history, tomorrow is a mystery, and today is a gift.
pliz forgive me of all my wrong doing,
halalkan segala makanan, ilmu dan ape2 sje yang aku da amik dr mira,
thanks 4 being my fren, and gave the most precious memories of my assasians life..wooh0o.
4flat.. together we make it happen!!


thats all for this. kalo aku rajin nant aku tambah..hehe
ok..jom sambung study!!!! cahaya kebaikan(abelldiela) sentiasa di cini..:-P
Published with Blogger-droid v2.0.4

0 278ngomel org(^_^):

Post a Comment