Tuesday, February 14, 2012

dalam hati siapa yang tahu




wahai hati

yea.dalam hati siapa je yg tau?boleh ke kite buat tanggapan org tu menangis sbb dia benar2 sedih dan boleh ke kita selalu buat tanggapan org tuuu gembira sbb dia benar2 gembira??mana tauu,dia pancrkn segala kebahagiaan kt org lain so that org lain x merasai penderitaan yg dia alamii..mana tauuu di sebalik kesedihan yg dia tunjukkan terpancar sinar kebahagiann?

*ehem?siapa tauu wahai hati?

lailahaillaha maana

Ya Rabb…
Semua datangnya dari Engkau dan semua akan kembali kepada Engkau, maka aku serahkan semua rasa ini kepadaMu Ya Rabb… Kuatkanlah aku menghadapi setiap ujian yang Engkau berikan, Ikhlaskanlah hati aku untuk menerima setiap takdir yang Engkau tuliskan kepada aku.
Hanya Engkau Ya Rabb yang mengetahui dengan benar dalamnya hati aku maka aku memohon tuntunlah diri ini untuk tetap berada dalam kebenaranMu Amin Allahumma Amin

sesungguhnya hati ini berhak memiliki ;)
Published with Blogger-droid v2.0.4

0 278ngomel org(^_^):

Post a Comment