Friday, November 11, 2011

11.11.2011

assalamualaikum..

perasankah anda, anda dan anda semuaaa.harini 11/11/2011.. ataupun ditulis begini rupa 11/11/11.

wahhhhh. triple sebelas u!

semalam dijangkakan ramai ibu yang berada di hospital di ward tlbersalin bertahan untuk tidak meng-pushhh anak dalam kandungan..'baby,sabar..jangan keluar lagi.sekejap je lagi.sekejap je lagi.bukan senang tau baby nak dapat tarikh lahir lawa mcm ni'

kalau harini pulak, ibu ibu yg mengandung 9 bulan, kebanyakan akan monolog sambil mengusap lembut perut masing masing dan ber-monolog,'baby sayang,cepat keluar.cepat keluar..ibu dah ready..kalau baby keluar skrg, nty ibu dan baby boleh masuk berita kat majalah tv3 tuu.cepattttt baby.doktor pun dah readyy...pukul 12 nty diorang dtg sini. cepat baby..cepat..go baby go..run baby run.. ibu dan daddy dh tunggu dri bulan 3 haritu tauu..ibu dan daddy saje plann baby keluar bulan 11.. biar kasi lawa tarikh anak ibu nii. 11/11/11.'

***hehe.skdar gurauan tidak ada kaitan antara yang hidup mahupun yg tlh meninggal dunia.tiada kaitan juga dengan mana mana ibu mengandung dan seangkatannya :D

itu utk ibu yang mengandung 9 bulan.yg sudah bertunang,tunggu masa utk diijabkabulkan ..mesti ramai pilih tarikh harini. 11/11/2011..

11/11/11.hari jumaat.penghulu segala hari..mesti banyak masjid masjid menjadi tempat untuk diijabkabulkan.dannnnn, for s-u-r-e banyak masjid yg sudah di-'book'..tok kadi jugak banyak yg dah di-'book'..selepas solat jumaat barangkali..tahniah.tahniahh kepada pasngan yg ingin mendirikan rumah tangga.diharapkan rumah tangga yg dibina bertambah tambah tingkat dari hari ke hari..hehe.kekal bahagia bersama-sama di dunia dan diakhirat..

as for my family, anak pak long yg berada di singapore akan bernikah esok.. i am not too sure why dia x buat harini.. jadi,dengan jadinyaa..kami sekeluarga yang duduk di malaysia akan berangkat ke singapore malam ni..tepat jam 12.. my cousin yg nak berkahwin ni namanya helmindra,org singapore.lahir kat singapore..last jumpa, pagi raya tahun 2010..lama kannn kami x jumpa??

abah mahu malam ni,kami sekeluarga ber-tujuh memakai baju tema h-i-t-a-m..kenapa hitam?? sebab abah suka warna hitam..mcm anak lalat *haha.tak da kaitan..




ini antara segala pakaian yg akan dibawa..

jadi,berangkatnya kami ke singapore,maka malaysia.jgn rindu kami..'abah dh pasngkan balik alarm kat rumah'..pergi sekejap jee..hari ahad dah balik..yang buatkan eksaited nya nx pergi, sebab most of my family pergi..anak beranak semua pergi :DDDDD

diharapkan, kami dapat sampai dan balik dengan selamat..ya allah,permudahkanlah perjalanan pergi dan balik kami sekeluarga.amin ya rabbal alamin :)








p/s:husna dtg semenanjung semalam sampai hari isnin..nak jumpa.tapi x tahu bila.ya allah, kau temukanlah hambamu ini dengan nur husna asmat.
Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments: