Monday, April 11, 2011

fuhh..selamat :)

olla peeps:)
tdi pergi sekolah.drive kete sndiri.
thanks to MAMA sbb bg pinjm kete;)
eheee..ambil emowt.kimah.
alhamdulillah..

selamat sampai ambil emowt
selamat sampai umah kimah
selamat sampai sekolah
selamat sampai pergi beli surat khabar
selamat sampai umah kimah
selamat sampai umah emowt
n lastly,
selamat sampai umah balik..
*wink*wink




''
sampai sekolah ktorng mintx tndtgn pengetua..
lama jugak la.
sbb pengetua sibuk.ade kelas.
nie t0k mintx pengesahan pengetua la actually..

peeps,
saye tgh kecuakan sbnrnye =,=
esok ade interview jpa kat uniten
so,saya nx prepare ape yg patut. saya cuak sbb saya x pernah pergi interview. =,=
dan saya bukan macam azfar dgn petahnye berbahas melayu
dan saya juga bukan mcm zharif yg giler hebatnye ber-debate
dan saya ialah saya!!!
kui3 
harap2 interviewer baek2 ek..hehehehe
so,wish me luck okay!!!
''

0 278ngomel org(^_^):

Post a Comment